donderdag 2 september 2010

Mooi is ook niet alles

Waar gaat het fout? Starten met op een tempo lopen waarvan je gaat zweten is één ding. De lelijkste schoenen kopen die in de stad te vinden zijn had natuurlijk niet gehoeven. Niet echt. Ik heb van alles geprobeerd: de halve voorraad erbij laten slepen om een schoen te vinden met een wat appetijtelijker uiterlijk, twintig rondjes rennen met de redelijk ogende Nike Pegasus, veters anders strikken, mijn voeten meer naar buiten en meer naar binnen rollen..... Uiteindelijk werd het een déja-vù. Ooit ging ik op pad voor een auto. De kleur maakte echt niet uit, zolang 'ie maar blauw was. Ik kwam thuis met een witte......



(en dan komen de kleuren op deze foto nog gunstig uit de verf)

2 opmerkingen:

Willie zei

en is de rest van je outfit wél hip ? ik deed gewoon mijn oude kleren aan, want die fitness dingen zien er allemaal belachelijk uit (als ik er al in kon) - maar hej, je houdt vol ! super !

redmedea zei

Als het meezit worden de avonden snel korter, dan mag ik in het donker lopen :) En ja, nu moet ik zéker volhouden... wat een geld vragen ze voor zulke lelijke exemplaren....
Wanneer ga jij weer beginnen?