zaterdag 22 oktober 2005

Go Go Babbe!

En ook hier hadden jullie eigenlijk bij moeten zijn. Balen, dat ik geen fototoestel, videocamera of op z'n minst mini-disc heb meegenomen naar het Zuiderpershuis vanavond. Dan had ik jullie tenminste een beetje kunnen laten meegenieten van Adama Dramé en BABBE VAN DEN ELSACKER. Uiteindelijk zaten ze nog met z'n tweeën op het podium en speelden de sterren van de hemel. Babbe kreeg uitbundige complimenten van de grootmeester en moet nu toch wel internationaal doorbreken!

2 opmerkingen:

Willie zei

Wow, spijtig dat ik dat gemist heb !

Anoniem zei

Hey Meta,

Af en toe kom ik nog eens kijken naar deze vermelding op je weblog. Staat dit er echt? Toch wel. En mijn gezin kan dit bevestigen, zij waren er bij. Die avond staat voor eeuwig in het geheugen van mijn kids gebeiteld!

Groetjes,
Babbe.