woensdag 26 oktober 2005

Gevraagd: looples

elephant
Het had natuurlijk niet gehoeven, schoenen met hakjes kopen. Ik dacht nog even na in de winkel en besloot toen resoluut dat het tijd was voor echte vrouwenschoenen. Ik ben tenslotte een vrouw. Dus.
Thuis aangekomen heb ik mijn gedachten eens ernstig nagezocht op de logica van mijn besluitvorming. Zonder het verwachte of gewenste resultaat.
Nu moet ik op de blaren lopen en ben ik op zoek naar een hakkenloopvaardige man of vrouw, die zich kan herinneren ooit moeite te hebben gehad met balanceren op voor de meeste vrouwen in de categorie 'makkelijk' vallende hakjes. Om geen verkeerde verwachtingen te wekken dien ik de gebrekkigheid van mijn grove motoriek te vermelden.
elephant

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Meta,
Op naaldhakjes "loop" je niet. Je zet je voorvoet voorzichtig neer en vervolgens je hak op een plat vlak, dus niet in een richel, want dan kiep je om. Erg vermoeiend. Maar je krijgt er wel mooie kuiten van zegt men.
Loop ze.

Tante Hans

Willie zei

Hakjes ? En nog geen verzwikte enkel ? Proficiat !
En komen er nu ook rokjes of is dat wat teveel van het goede ;-)

redmedea zei

Heb ze inmiddels toch zeker al een kwartier aan gehad, waarvan ik 10 minuten op een stoel heb doorgebracht. Nu ga ik de 'andersom-techniek' eens uitproberen. En dat terwijl het niet eens naaldhakjes zijn :-)
Willie, je hebt goed ingeschat dat voor mij het dragen van rokjes teveel van het goede is.

Anoniem zei

van veel dingen die jij meemaakt maak je foto's
waar blijven de foto's van jou wandelpogingen?

redmedea zei

:-) Veel te gevaarlijk, zo'n camera vasthouden tijdens het lopen op hakken....

Mientje Severin zei

Nou, ik ben er nooit aan begonnen. Ik ben al groot; groter dan veel mannen en vrouwen die ik ken. Als je altijd een broek draagt zijn hoge hakken ook niet nodig, toch?
TIP: om je evenwicht te bewaren loop je met iets gebogen knieƫn. Dus niet strekken. Heb ik geleerd op wiebeldingen bij fitness!

redmedea zei

Heb er inmiddels al drie dagen op gelopen en een salsales op gedanst!!!!!!!!!!!!!!!! En nog niet omgedonderd :-D