donderdag 19 augustus 2004

Onscherp

Maar wel lief:

5 opmerkingen:

Willie zei

Waaw, die met de drie ogen is wel erg spacy :-)
Nog altijd problemen met je toestel? Je kunt eens op de forums van www.dpreview.com kijken of er geen tips opstaan voor jouw camera.
Mijn tip : probeer eens zonder flits, evt. ISO verhogen. En dan aan poez zeggen dat hij stil moet zitten :-P

redmedea zei

Precies. Flitser uitzetten kan dan nog net bij mijn camera, maar ISO verhogen al niet en Poezzz stil laten zitten.... misschien moet hij dood, dan lukt 't vast ;-)
Ik zal eens op die pagina gaan kijken. Bedankt!

Anoniem zei

Misschien moet je poezzz wit spuiten, scheelt belichting en stoft ook makkelijker af. Dat die Flash niet werkt... ik weet het ook niet precies. Ben nog voor je aan het zoeken naar een werkende versie. Duimen maar. Groeten van je anonieme broer. (Die met die gefacelifte vader).

redmedea zei

Fijn zo. Dat muziekje heb ik facultatief gemaakt door van 'true' 'false' te maken bij 'autostart'. Beter?

Anoniem zei

behalve dan, dat ie nu helemaal niet meer verschijnt. Althans niet op m'n apple. thuis heb ik het nog niet geprobeerd.