maandag 2 februari 2009

High

keukenHmmmmmmm, verf, terpentine, latex handschoenen. Doorgaans ben ik vrij traag met het uitvoeren van plannen, die iets meer omvatten dan stofzuigen of een lamp vervangen. Daarom heb ik er in afwachting van mijn nieuwe keuken voor gekozen de deurtjes een brand new kleurtje te geven. Waar ik geen rekening mee gehouden heb, is de afzichtelijke tegeltjes. Er staat weliswaar geen bloemmotiefje op, maar dat grijs wilde ik nu net weg hebben bij de zandkleurige muur. Grmpf, nu weet ik weer waarom ik een paar weken geleden besloten had de muur te schilderen in plaats van de keuken. Ach, misschien doe ik die ook nog. Iemand een idee wat leuk staat bij donkerblauw en grijs? En kom niet met roze, want dat zat erop toen ik het kocht.

6 opmerkingen:

Willie zei

lichtblauw, of aqua = groen appelblauwzeegroen
En kan het zijn dat je een beetje buiten de lijntjes gekleurd hebt ? ;-)

redmedea zei

@Willie: Appelblauwzeegroen vind ik zo vrolijk klinken dat het me bijna niet meer uitmaakt of het staat :).
Ja, ik heb buiten de lijntjes gekleurd, maar gelukkig had ik er uit voorzorg tape opgeplakt. Wordt met een beetje geluk kaarsrecht.

astarte zei

Geweldig. Wat 'n discipline.
Stofzuigen is al een heel plan, dat bij mij altijd enige weken geestelijke voorbereiding vergt

Anoniem zei

Ik zou de tegeltjes schilderen !
Schilder jij tegenwoordig overal ?

Mientje Severin zei

Ja, ik zou ook de tegeltjes schilderen. Eerst een speciale primer gebruiken.

redmedea zei

Een andere kleur tegels vind ik leuk, maar brrrrrrr...... beschilderde voegen :(