maandag 17 november 2008

Houd je een keer een grote schoonmaak....

De badkamer had ik al gedaan afgelopen week, dus nu was de computer aan de beurt. CCleaner voortvarend z'n gang laten gaan en jawel. Een leek als ik heeft geen flauw benul welke bestanden weg mogen en welke onmisbaar zijn voor het adequaat functioneren van al die geheimzinnige programma's. Google Chrome wil nu geen YouTube filmpjes meer aan mij tonen, zeker niet als ze 'ingebed' zijn. Ajax en schuurspons zijn ook niet echt aan mij besteed, maar daarbij zie ik wel wat voor schade ik aanricht.
Iemand de gouden tip (buiten 'met je poten van die compu afblijven')?

5 opmerkingen:

Willie zei

Het vorige XP herstelpunt / restore point terugzetten ? Accessories / System Tools / System Restore.

redmedea zei

:( Helaas... Had 't nog niet geprobeerd, maar hij blijkt er niet in te trappen.

redmedea zei

Ergens op een forum stond de belachelijk simpele oplossing: browsegeschiedenis wissen. Snappurniksvan, maar het werkt! Waar ik het gevonden heb weet ik niet meer, want tja... m'n zoekgeschiedenis is leeg :)

astarte zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
astarte zei

voor de zekerheid toch maar even cookies van sites waar je vaak komt beschermen in CC cleaner - onder opties. Gewoon van de linker naar de rechterkolom slepen d.m.v. de pijl in het midden.

Ik heb CC dus ook en ben er best over te spreken.