vrijdag 22 februari 2008

Opruiming

Vanochtend heb ik als een gek in anderhalf uur op de nuchtere maag de hoogstnodige poetsacties uitgevoerd in 'mijn' door katten geannexeerde huis. Uiteraard niet voortgestuwd door voorjaarskriebels. Nee, er zou iemand de z.g.a.n. Lateral Thigh Stepper op komen halen. Of ik 'm ook als pakketje kan versturen. Maar natuurlijk. Wat zegt dat over mij, dat ik de dreiging van bezoek nodig heb om mijn omgeving citroentjesfris te laten ruiken? Niet antwoorden, dat wordt pijnlijk. Nu we het onderwerp toch aanstippen: heeft iemand behoefte aan een egaalbruinende, tien lampen tellende n.z.g.a.n. zonnehemel? Als je 'm de trap afsjouwt, mag je 'm gratis meenemen.

2 opmerkingen:

Willie zei

Ik ben al zover dat ik soms mensen uitnodig juist omdàt ik motivatie nodig heb om te kuisen - sorry - poetsen :-)

Anoniem zei

soms zou ik mensen willen uitnodigen om te komen kuisen ben nog ni zo ver geraakt
da kuisen is er toch altijd te veel aan he en eigenlijk als ge bezig zijt val het mee .heb niet veel last van meevallers trouwens good luck met je new condomium
coolee:-)