zondag 7 oktober 2007

Hmmmmm, filterkoffie

De mijzelf opgelegde training 'snel beslissen' slaat goed aan. Gisteren heb ik tot mijn verbazing een Nespresso apparaat gekocht. Mooi en hij maakt waanzinnig lekkere koffie. De filterkoffie van Rombouts vind ik als doorgewinterd gewoontedier echter het lekkerst. Wat nu te doen met mijn trotse impulsaankoop? Op marktplaats mag je hopen de helft van het aankoopbedrag terug te krijgen. Misschien zet ik 'm naast m'n bed. Wel makkelijk, zo'n twee-keer-druk-op-de-knop-wakker-word-kopje-koffie.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ben helemaal om naar de Nespresso, heb er zelfs 1 op mn werk gezet

verslavend hoor lekkere koffie :)

Anoniem zei

...of zou het toch die meneer Clooney zijn van de reclame die mijn koopgedrag beïnvloed
Hmmm

redmedea zei

Ah ja, dat is het recept! Bij elk slokje doe ik alsof ik George Clooney kus ;)