maandag 11 september 2006

Op de grote stille heide

Het wordt tijd voor een Tom Tom. Heb je dat ook weleens? Dat je 's avonds laat op de Kalmthoutse Hei terechtkomt als je van Antwerpen naar huis rijdt? Niet? Dan heb ik meer recht op een navigatiesysteem dan jij :-). Gelukkig kwam er een fietser langs. Ik heb hem wel zowat van z'n fiets moeten sleuren. Hij dacht waarschijnlijk dat hij in een omgekeerde wereld verzeild was geraakt. Uiteindelijk heeft hij mij vriendelijk en vakkundig de weg gewezen. Pfff, weer veilig thuis ;-).

2 opmerkingen:

Willie zei

http://liewillog.blogspot.com/2006/07/toeristische-route.html

Jajaja, ik ben niet alleen ! En jij hebt het tenminste nog gemerkt aan de Kalmthoutse Heide, ik zat al in Putte. Als je een GPS hebt hoef je dan wel geen fietser te vangen, maar het is duidelijk geen garantie voor nooit meer verloren rijden :-)

redmedea zei

Ik ga voor het ouderwetse kompas :-).