zondag 28 mei 2006

Muziekskes

Afel Bocoum
©Wereldculturencentrum Zuiderpershuis

Heerlijk veel muziek de afgelopen en komende tijd: Op 12 mei ben ik in Leiden naar een mooi afwisselend concert van Spinvis gaan luisteren. Jammer dat het achterste deel van de zaal zoveel had bij te kletsen. Gisteren zorgden de enthousiaste muzikanten van Afel Bocoum & Alkibar uit Mali in het Zuiderpershuis in Antwerpen ervoor dat ik een (onleesbaar gesigneerde) cd van hen aanschafte.
Vandaag in de STRALENDE ZON rondlopen op het Dunya Festival te Rotterdam, komende dinsdag naar Zappa plays Zappa in Brussel en dan vrijdag weer naar Antwerpen voor Toumani Diabate’s Symmetric Orchestra (als we nog aan kaartjes kunnen komen).
LIFE'S GREAT!

3 opmerkingen:

Mientje Severin zei

Zo...jij wel.... Spinvis ben ik laatst ook geweest; stond vooraan met Lea. De anderen ken ik niet, maar Malinese muziek natuurlijk wel. Veel plezier!

Stan zei

Ha, da's zeker grappig, Spinvis zijn wij laatst ook geweest, nog een paar reacties verder en de hele fam. Severin komt voor op de volgene cd van 'm. Hoe was Zappa? Behoorlijk dood, toch?

Mientje Severin zei

Tip: ga op reis naar (west)Afrika! Dan werken ALLE zintuigen mee...
Ik heb voor jou wel wat contact/logeeradressen.