maandag 1 augustus 2005

Rapapaaaaaaaaa

Eindelijk, ik heb ook zo'n alles in één ding.... Hoewel Poezzz met z'n 450 euri even mijn koopzieke geest in verwarring bracht, heb ik toch toegegeven aan de manische 'begin-van-vakantie-bui'.
Er ging niks fout bij de installatie (verdacht).
En nu heeft 'ie ook nog zonder problemen een ietwat verouderde foto van Quipo gescand (nee, geen digitale).

JIPPIE

Quipo klein

P.S. Dat de oogjes van Quipo niet haarscherp zijn ligt niet aan Quipo of de scanner, maar aan de kwaliteit van de foto zelf. Aan mij dus.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé, Medea...

Nou kun je toch maar mooi ff foto's zonder witranden printen en kopiëren tot dubbel A4 met tot 4800 dpi* geoptimaliseerde resolutie of optioneel met zes inktkleuren**. Verder heb je dan ook nog een ingebouwde 4,5-cm LCD-kleurendisplay en handige knoppen voor het bekijken en bewerken van foto's. Scannen met een resolutie tot 1200 x 4800 dpi en 48-bits kleur. Ja, dat wil ik ook wel...

groetjes, de Groninger