zaterdag 2 juli 2005

Werrugtur

WerchterHet gaat dan eindelijk na een heel jaar wachten morgen toch weer gebeuren: Werchter! Jippie! Ok, ok, het veld is reeds modderig getrappeld, dus i.p.v. mijn vrolijke linnen broek toch maar m'n oude, vertrouwde spijkerbroek aan en natuurlijk m'n 'ik-zie-er-niet-uit-maar-blijf-wel-redelijk-droog' regenjas. Of gaan we voor de wet t-shirt show? Nee, dat laat ik over aan al die wild enthousiaste meiden die half zo jong en 1000 keer zo exhibitionistisch zijn als ik.
Na wat vertaalwerk ben ik erachter gekomen dat je pakjes drinken (drank in brik) mee 'de wei' op mag nemen. En geleidehonden.
Ik zal heel raar doen en me af laten voeren door de plaatselijke psychiatrische crisisdienst, misschien zien jullie me dan nog bij het foto- dan wel videoverslag ;-)

Geen opmerkingen: